Wednesday, August 8, 2012

Baskin Robbins

Salam Ramadhan,

Siapa taknak kan benda free. Nak nak Baskin Robbins plak. Adui. tapi jujur aku tak pernah makan ais krim jenama ni. Macam mana rasa pun tak tahu. seperti yang sudah sedia maklum, malam ni 8th Aug 2012 walaupun bukan sempena DLCW menang pingat emas, tapi tetap dapat free Baskin Robbins. dari pukul 8 - 10 malam. Siapa siapa yang pergi beratur (confirmla beratur, free aper) sah sah dah terlepas terawih kan. Buatlah Pilihan bijak. Antara aiskrim dengan Terawih. Sesiapa yang berada di beberapa negeri tu, jangan mimpi nak merasa ais krim percuma k. Cawangan BB ni hanya ada di negeri negeri dibawah je:-


  1. Kuala Lumpur
  2. Selangor
  3. Putrajaya
  4. Melaka
  5. Johor
  6. Perak
  7. Penang
  8. Pahang
  9. Kedah


Macam negeri aku, Kelantan tak dapatla merasa ok.hehe. Berair mulut lak cakap pasal aiskrim ni.

untuk keterangan lanjut, sile ke sini.

4 comments:

  1. Klu xsebab aiskrim pon mu xg semaye teraweh....brapo hari mu g?alase bini xleh tggl....xdop bezo nge g make aiskrim...wlf

    ReplyDelete
  2. Mano mu tau aku xg..hahaha...mu tuh kelit awl...bilo nk mari tgk kasut baru aku?wuk

    ReplyDelete
  3. A result of the revolutionary style and design of your Bowflex PR3000, it takes just seconds to change workout routines
    generating the transition effortlessly.

    My web-site ... sit up bench

    ReplyDelete
  4. All of the Bowflex treadmill models give great guarantee duration.


    Feel free to visit my web-site; additional reading

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails