Thursday, August 26, 2010

Tidur berselimutkan kulit babi!!

sobahalkhoir,

kepada yang belum bangun sahur lagi tu, bangunla.bangun solat subuh.kalau tak,antum semua tidur berselimutkan kulit babi.antum tahu kan babi.yang orang cina buat bak kut teh tu.Angela dan Keh beserta Guan kat tempat saya kerja cakap, bak kut teh sedap.tapi saya tak makan tau.mereka gurau je.mereka tahu babi tu haram bagi kita.so kita yang dah dari kecil, kanak kanak yang amik kelas fadhu ain kat sekolah rendah dulu ni tak reti reti nak bangun solat subuh, buang kulit babi tu.haram wey.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails