Friday, August 27, 2010

Banyaknye,nak makan yang mane dulu ni.....

Alhamdulillah,

salam kekenyangan walaupun sudah beberapa jam berlalu.masih lagi terasa kenyang dengan masakan chef chef Legends Hotel.sumpah terlalu banyak makanan yang disediakan.tapi aku dah tetapkan diriku agar tidak mempraktikkan hikmat ketamakan aku.aku hanya ambil sedikit sedikit dari makanan makanan tersebut.aktiviti berbuka puasa hari ini ditaja sepenuhnye oleh boss iaitu Albert.terima kasih ditujukan kepada Albert.moga lain kali ade lagi aktiviti seperti ini dan di tempat yang lagi grand.:) semasa menunggu azan berkumandang,sempat lagi diambil gambar untuk dikongsi bersama.

seekor kambing,tapi sikit pun aku tak makan
ade tisu atas meja
15 minit sebelum berbuka
gaya ape entah
beriani ayam,menu utama aku
sampingan lain


sangatlah kenyang ya Allah.syukur Alhamdulillah.masih berpakaian kerja sebab sebelum tu buat kerja kat putrajaya.ade jugak halwa mata dari putrajaya,nanti di update nanti.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails