Sunday, August 22, 2010

Kibarkan!!Bermegah dengannye!!

Salam merdeka wahai warganegara,

menyahut kempen mengibarkan jalur gemilang yang aku bace tadi disini, oleh sedara amir izzat,aku telah mengopypastekan bendera yang beliau telah mereka bentukkan dengan cantik.thanks.hehe.siap berkibar kibar lagi tu.

ini juga berikutan rentetan dari tontonan buletin utama di tv3 yang mengetengahkan isu di mana warganegara Malaysia sekarang sudah tak bersemangat patriotik lagi. visual berita semalam memaparkan hanya kenderaan awam seperti teksi dan bas je yang memasang jalur gemilang di kenderaan masing masing. itupun seperti melepaskan batuk di tangga.adekah semangat beraya telah melunturkan semangat patriotik kite ek,semangat cintakan Malaysia.

ke yang bawak kereta atas jalan di ibukota bukan warganegara Malaysia??kot kot yang bawak kereta semua tu merupakan warganegara putih merah ke kan.mane la kite tahu.hehe.

Merdeka Merdeka Merdeka

p/s:nak bendera macam aku berkibar kibar?amik sini

3 comments:

  1. salam merdeka gak! wah..bersemangat tuh..hehe..sekadar berkongsi..bagus ar letak Jalur Gemilang..kita sahut seruan kerajaan..heheh...

    ReplyDelete
  2. tak lame dah kite nak merdeka ni tau...hehe..sambut merdeka dlu br sambut raya kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails