Tuesday, August 24, 2010

Astaghfirullahal'azim,die ingat ayam ke....

salam selepas terawih 8 rakaat,

bile entah nak buat 20 rakaat ni.haish.InsyaAllah la nanti nak buat jugak,pasang niat dulu.selepas berbuka tadi sambil tunggu masuk waktu isyak, sempat melayan buletin utama.alangkah terkejutnye bile tengok berita yang anak berumur 3 tahun di sembelih bapa sendiri.tambah terkejut lagi kejadian itu berlaku di kampung halamanku,di Kota Bharu.

Ya Allah, ape la yang bapak die fikirkan.tapi kan die tu bekas pesakit mental.kesian anak die.baru je berumur 3 tahun.ke bapak die nampak anak die tu seperti seekor ayam ek,yang hendak disembelih untuk di buat kari untuk juadah berbuka puasa.mungkin jugak kan.kite tak tahu ape yang orang kurang waras ni berfikir.banyak kisah antara bapak dengan anak kan.2 3 hari lepas budak lelaki berusia 6 tahun melambung sampai ke atas pokok, pun gara gara bapak jugak.Innalillahhiwainnailaihirajiun.mintak dijauhkan semua ni berlaku atas ahli keluarga aku dan ahli keluarga sekalian.

bulatan berwarna hitam lokasi si bapa menyembelih si anak



ini arwah abah saya.die sayangkan anak anak die.die takkan buat seperti diatas.

3 comments:

  1. Kesian... tak dapat dibayangkan...
    kpd sesiapa yg mempunyai ahli keluarga yg mempunyai rekod2 sakit mental awasilah.. mereka dari anak2 kecil.. kesianlah

    ReplyDelete
  2. astafirullahal azzim..ape nak jadi la kan skg ni..time bulan pose yg mulia ni pon byk kejadian2 pelik yg berlaku

    ReplyDelete
  3. same2 la kite berwaspada kn...skang mcm2 jd...benda yg xdisangka2...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails