Tuesday, May 18, 2010

rase macammmmm

nak tukar template blog aku la plak...macam dh jemu je tangok wajah blog aku ni...mase aku bukak blog kat tempat kerja, kawan aku cakap blog aku ni berlatarbelakangkan warna yang agak suram...tak seceria ntv7...tapi nak tukar kena amik mase plak nak ngadap ni...macam tak ada mase sebanyak itu je sekarang ni kan...

tunggu kontrak dengan maxis tamatla..baru ada banyak masa nak ngadap kan...okeh,tunggu.......

2 comments:

  1. lar.... yg pntg n3 mantap ok je la.... eheheheh

    ReplyDelete
  2. ssh gak nk wat n3 mantap ni..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails