Friday, February 12, 2010

waaa....gile tak sempat nak update blog ni...sibuk keje ke...

padahal aku keje promoter je kat maxis tuh..macam orang bisnes plak sibuk sampai tak sempat nak update blog ni...tapi aku tngok bisnesman pun masih sempat lagi pergi kat center...pergi tambah line baru la, pergi bayar bil la, pergi beli iphone la,blackberry..huhu..aku masih teringinkan blackberry...walaupun hanya blackberry curve 8520...juwa dan ipin dah angkat sebijik sorang...aku bile lagi...

memang nak sngat purchase blackberry tu tapi aku terasa lebih kepada nak purchase bini la..hahak...horny....jangan marah ek bini bini n bakal bini bile aku cakap purchase tu..saje je nak suruh synchronise dengan ayat yang sebelumnye sahaja ok..no offend...

same building but on the floor 1...terletak sekolah swasta Institut Perdagangan..terbuke kepada pelajar pelajar yang ingin repeat SPM...tapi aku tengok dieorang macam tak nak je amik SPM tu...pergi kelas bergaya semacam...buku tak nampak bawak pun...lepas kelas sejam,kuar hisap rokok...mengalahkan pelajar universiti...kesian mak bapak bayar yuran tiap tiap bulan...tengok dari pemakaian tu bukan kaya sangat pun...belajar la woi..orang dah bagi peluang kedua dah tu...sepatutnye SPM sekali je..bazirkan mase je..baik masuk GIAT MARA ke, jadi nurse ke..lagi berbaloi..gaji dieorang pun lagi mahal gaji aku ni walaupun dieorang dip je...

pikirla baik baik woui...ngeh ngeh...nak amik gambar dieorang tapi line tak clear..bos ade kat balakang,...nanti bile line clear aku uploadkan kat sini...

No comments:

Post a Comment