Thursday, January 28, 2010

Maxis menaja aku..bestnye...

kata dato' lee chong wei dan dato' misbun sidek...bukan maxis taja aku...maxis taja dieorang..kalau maxis taja aku sangat sangat la best...tapi hari sabtu ni aku ade interview kat maxis center kota bharu...nak jadi promoter maxis broadband je..bukan ceo maxis pun...hehe...

dato' lee chong wei menang ari tu kan..jadi aku bersama member member aku makin bersemangat la pasal badminton ni...malam ni kami akan berentap pada pukul 10 jap lagi...tadi baru je pergi beli grip raket ku yang dah lusuh...huhu...beli kat kedai DY brothers ni,satu kedai melayu yang memang lame gile...zaman hafiz hashim bulom pegang raket lagi...


tapi sekarang ade sembahyang hajat dekat stadium sultan muhammad ke iv diimamkan oleh tuan guru nik abdul aziz nik mat...selepas sembahyang hajat ade plak ceramah oleh Ku Li berkaitan royalti minyak negeri kelantan...nak pergi tapi dah janji nak main badminton...

No comments:

Post a Comment