Friday, January 22, 2010

Anak ku Anak Setan

baru je saya post pasal anak soleh, terbace plak pasal anak setan kat harian metro bertarikh hari ini 21/01/10.tergamak ke sanggup pukul ayah die sendiri sebab nk duit RM1 juta.gile ke ape.aritu buang ayah, kali ni pukul ayah plak.adoyai.ape nak jadi dh ni.

dahla belajar tinggi, amik medic lagi.padahal ayah die yang tanggung die blaja kat india tuh.memang tak mengenang budi langsung.belajar tinggi tapi akhlak tak ada.dunia semata.memang hati tegar anak anak sekarang. potong kepala ayah, buang ayah, pukul ayah. lepas ni ape plak dieorang nak buat kat ayah dieorang.nanti anak dieorang plak buat kat dieorang lebih lagi.kalau tak nak kahwin beranak tak pela.

aku pun dah rase lain macam dah,aku yang akan menjadi ayah jugak nanti macam mane la.mintak mintak la anak aku soleh dan solehah, InsyaAllah.Nauzubillah minta dijauhkan segala perkara yang buruk.

1 comment:

  1. tu bukan ank setan..tu anak babi berbapakan seorang manusia yg kacak

    mcm sial la perangai.mak pak dah susah payah besaukan die, die wat cmtu

    eh emo lak aku..grroarr

    Misteri malam pertama bersunat

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails