Wednesday, November 4, 2009

Bulan Jalan Jalan

bulan ni aku rase bulan yang paling banyak trip sepanjang tahun ni.seingat aku la.minggu lepas pergi ke Kuantan. lepas tu dari Kuantan pergi plak Kuala Lumpur.tujuannye pergi survey pajero bersama abang ipar dan kawan abang ipar ku.akhirnye jumpe la pajero yang mengikut spec yang abang ipar aku nak, manual 2500cc petrol tiptop.tp yang frustnye dah ade orang bayar deposit sementara nak tunggu orang tu punya loan lulus.tapi pujuk salesman tu cakap nk bayar tunai.die pun cakap, tunggu sehari dua lg.amik contact number semua then balik.sebelum tu punya la sesat tak jumpe jalan nk pergi ke Ampang.hehe.aku drive sampai ke Gombak.ape kejadah.


Mitsubishi Pajero

esok pagi balik ke Kelantan.ingat nak stay sampai final sabtu nanti.tp terpaksa balik sebab mak terpaksa pergi haji lebih awal dari waktu yang dijangkakan.naik kalut jadinye.dpt tarikh 16hb Nov pergi tapi tibe tibe kena pergi 2hb Nov.dah selamat berlepas dh.


ma ku tudung hitam ngan abg ku jubah putih ke mekah

kalut, sesat, penat tp semua tu berbaloi sebab semalam salesman tu call kate loan orang tu tak lulus.terus abang ipar aku pergi bank in wang deposit.jadi tunggu mase pergi amik pajero tu wat balik jela.plannye pergi amik skali dengan tengok bola.bertolak malam sok yakni malam jumaat.pastu bertolak pulang selepas menyaksikan perlawanan bola akhir antara Kelantan dan Negeri Sembilan di Stadium Bukit Jalil.


semua kena bwk bendera

No comments:

Post a Comment