Thursday, October 29, 2009

di Kuantan

hari first sampai kuantan, dijemput oleh kamal, abdal dan john a.k.a razif di terminal makmur. makan char kuey tiaw (betul ke aku eja??) depan stadium makmur.makan yang besar punya (macam iklan maggi je).ada udang 4 ekor.best.

on da way balik, singgah sembahyang maghrib kat giant.then singgah lagi jaya gading sebab abdal nk refill air tapis kedalam botol.patutla ade banyak botol dalam myvi kamal.tertanya tanya aku tadi nak buat ape ngan botol yang banyak tu.

sampai ump je, mesej adik aku suruh turun amik duit yang mak aku kirimkan.butuh wang katenye mase call mak aku.passing duit, terus ke rumah kamal.lepak lepak kemudian keluar makan plak.

tak nak cerita pasal interview, wat sakit hati je.hehe.tak dapatla tu.belum ade rezeki lagi kot.sabar sabar.malam tadi kuar tengok bola carling cup, arsenal lawan liverpool.pulang dah subuh.sembahyang subuh pastu cadang nak tido tapi dapat plak bukak facebook.selalunye ump block facebook.ni tak tido lagi la ni.sok perjalanan ke kuala lumpur plak.ade keje ckit.





sampai 3 orang refill air

3 comments:

  1. terok mu ni messo..
    soklan camtu pnye snang pon xleh jwb..
    malu aku ade mmb cam mu ni...

    ReplyDelete
  2. haha...aku saje xnk jawab bebetul sbb xnk keje kat kuantan..

    ReplyDelete