Sunday, April 24, 2011

Puas hati dapat tengok Kelantan menang!!

ye,aku puas hati sebab aku dapat saksikan sendiri kemenangan Kelantan menentang Perlis. tak rugi aku pulang ke kampung. dengan kemenangan 4 0,memang la sangat berbaloi. hahaha.hari selasa nanti lawan selangor pulak tapi aku tak dapat tengok sebab dah balik kl.nasib baik ada siaran langsung.dapat tengok kat tv je la.

nak pergi cari jersi baru kelantan yang juga dipanggil baju happy warrior.aritu dah cari banyak kali kat kedai umbro tp tak keluar lagi.mintak mintak kali ni ade.dah lame nak pakai jersi baru kelantan tu.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails