Saturday, April 30, 2011

aku berjaya dapatkannya!!!yess!!

yess,aku berjaya mendapatkan sehelai jersi away TRW..haha...mase aku balik kampung minggu lepas,aku lalu depan kedai Umbro yang jual jersi TRW yang original...yang musim lepas aku dah beli kat tempat same tapi yang lepas aku beli jersi home.so aku pikir musim ni nak try pakai jersi away lak...warna putih la jawabnye kalau jersi away...mase lalu depan kedai umbro tu, aku tengok patung kat depan kedai tu dah pakai baju musim ni...mase aku balik sebelum ni tak ada lagi...

aku berhenti dan terus beli....harganye lagi mahal dari yang musim lepas...katanye kain lagi elok dari yang musim lepas katanye....takpela,memang aku nak beli pun baju tu....harganye RM79.00....huhu...ni la baju tu...dah pakai untuk tengok live mase TRW lawan Selangor aritu...pergi tengok kat kedai makan je...kat rumah takde astro...hehe....

No comments:

Post a Comment