Sunday, April 17, 2011

Cara cara menyiang ikan!!

Aku bukan tahu pun cara cara siang ikan ni..hehe....cume baru hari ini setelah 26 tahun aku dihantar ke muka bumi ini sebagai khalifah Allah, baru hari ini aku tahu cara cara menyiang ikan...itupun setelah aku kesian melihat isteriku kepenatan setelah dari pagi lagi buat kerja...balik dari pasar pagi, pergi Giant..lepas pergi giant je terus balik buat kerja...

so aku dengan machonye pergi menolong dengan menyiang ikan...ikan yang telah aku hancurkan hari ini adalah ikan selar kuning dan ikan kembung....ye kot nama ikan ikan tu...hehehe....caranye memang senang...cume tarik keluarkan je insang ikan dan perut perut mereka....lepas tu cuci..senang kan...tapi bergantung atas jenis ikan la...mungkin lepas ni aku berpeluang menyiang ikan jenis lain lak...terima kasih isteriku....hehe...

banyak kena siang tu sebab memang setiap ahad setiap minggu kami akan pergi pasar pagi pada hari ahad untuk membeli segala lauk pauk dan sayur sayuran...stok selama seminggu...lagi jimat kot buat macam ni....dan memang ternyata jimat k....dan di pasar pagi Greenwood Gombakla tempat kami membeli semua barang tu....dekat je dengan rumah sewa...belakang rumah je......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails