Thursday, August 19, 2010

berita sangat utama

assalamualaikum,

ingin beritahu bile saje menonton berita utam di kaca tv sekarang, berdegup kencang dada ni sambil beristighfar..saban hari ade saje berita berkaitan buang anak.buang anak macam buang sampah.merata je buang.ape la nak jadi dengan orang kite sekarang ni.kalau dilihat pada bayi tu kite boleh tahu yang bayi tu keturunan ape.tak ade pun bayi yang dibuang tu bermata sepet dan berkulit gelap.astaghfirullahhal'azim.dunia memang dah sampai akhir zaman.

lagi satu,tadi berita pasal pelacur.ramainye yang ditangkap.tapi kalau diikutkan yang ditangkap tu,mane diletakkan ek.tak penuh ke lokap?tak de pun dengar lanjutan kes tangkapan yang dibuat.tak de pn disiarkan di berita berkaitan perbicaraan kes pelacuran ni.ape kesudahannya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails