Wednesday, January 13, 2010

Pilih Calon Isteri

Mengikut sunah Nabi ada 4 syarat dalam memilih pasangan..

1) Agama
2) Keturunan
3) Kecantikkan
4) Harta

Pilih la calon isteri dengan berhati hati dan cermat. Tambah pula di akhir zaman ini macam macam perangai ada. Jangan la pula kita ikut sangat isteri sampai isteri suruh pergi buang ayah pun kite pergi buang. Bnagang punya lelaki.dayus. Ingat, Allah bencikan lelaki yang dayus. wahai lelaki, janganla dayus.secantik mana pun isteri kita tu, masih boleh di tukar ganti. Mak Ayah tak boleh di tukar ganti. Whathell lelaki yang pergi buang ayah die tuh.

dah amik semua harta ayah die, pergi buang.apa sangat la hidup die tanpa ayah die tu. Kalau ade gambar bini die, nak jugak tengok macam mane sangat muke bini die tuh.


damn that man!!


5 comments:

  1. baru pas makan nasi kankang kot

    ReplyDelete
  2. dunia nak kiamat.... bila suami lebih takut isteri dari respek kepada kedua ibubapanya...

    ReplyDelete
  3. kuasa dalam rumahtangga sudah bertukar tangann....

    ReplyDelete
  4. So you can do it again?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails