Wednesday, January 20, 2010

Blogging

mula mula blogging ni sebab aku tak kerja lagi, baru pas blaja kan..hanya tulis ape yang aku nak tulis

je..pastu hilang minat ckit dengan blog ni...seminggu sekali pun susah aku nak update blog ni.

lame lame bile aku dah blaja macam mane nak buat blog menarik melalui forum forum seperti lowyat.net aku

makin mula minat balik berblog ni. jadi aku balaj la cara cara nak mengedit blog ni.tukar template dan macam

macam. tengok ade orang masuk nuffnang jadi aku pun ikut masuk walaupun mase tu tak tau pape.bile ade

earning ckit jadi aku makin bersungguh memblog ni.sekarang blog aku dh sedemikian rupa.tapi aku masih

xpuas hati lagi dengan blog aku ni..hehe..biasala manusia xpernah cukup dengan ape yang ada.aku tertarik

blogger yang pandai mengedit blog mereka.dengan bermodalkan ilmu xml dan grafik menggunakan adobe

photoshop mereka membuatkan blog mereka begitu menarik skali.aku cemburu.sekarang aku mula

menjinakkan diri dengan adobe photoshop dan masih lagi blur dengan xml sedangkan dlu ade blaja ckit.ngeh

ngeh..

2 comments: