Wednesday, December 16, 2009

Handeng.biz

ingin aku mempromote website kedai kawan ku yang bernama haza.beliau telah menubuhkan satu laman web yang menjual bermacam macam barangan yang boleh dihandeng ke dalam web tersebut.

handeng dalam bahasa baku adalah lempar.maknanye pape je barangan yang beliau ingin jual ade kat dalam tu.sebenarnye aku pin tak berapa pandai sangat nak terangkan perkataan handeng ni.perkataan melayu kuno kelantan.hehe.bolehla melawat masuk web tersebut dan beli la pape yang anda berminat.terima kasih

2 comments:

  1. handeng.. wah aku blaaja perkataan baru hari ni...
    huhuhuhu...
    sonang kato mcm lempar la.. masyukk.. huhuh

    ReplyDelete
  2. haha...handeng je pape kat dinding;\..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails