Sunday, November 8, 2009

Sedih

aku pergi khamis malam lagi sbb takut jam kalau pergi jumaat malam.dengar khabar ramai nak gerak dari Kota Bharu jumaat malam tu.jadi aku pergi khamis malam sekali ngan amri ripin luwi.

tak sabar tunggu sabtu malam macam tak sabar tunggu hari raya.macam di duga bukit jalil bertukar jadi lautan merah.sesampai aku kat sane pukul 5 petang dengan train.satu train penuh ngan penyokong red warriors.setip stesen yang train berhenti ade je penyokong red warriors yang naik.meriah memang meriah.

tapi sedih sangat,kecewa sangat,marah sangat.tau menang kalah adat permainan.bukan takleh terima kenyataan.tetapi dengan game macam tu, sape tak marah.xde fight langsung.macam tak layak je ke final.permainan semalam macam ade agenda tersembunyi je.can smell sumthing.penyokong mula agresif sbb game xbagus.salah sape?

aku amik gambar tapi rase cam malas je nak upload.malu pun ade nk upload.lain kali la kot aku upload.gambar tak banyak pun amik.

pape pn,congrats to red warriors dapat ke final.teruskan usaha.


sokong sokmo

4 comments:

  1. aku rase punca kekalahan semalam adalah gugup...
    dan lambat nak settle down gugup tu....
    main final ni, die punye aura lain macam....
    sape tak settle down gugup....
    team tu laaa yang kalah.....
    first 15minit....dua2 team gugup....
    passing tak tepat....clear merapu....
    tapi kegugupan N9 dapat ditampung dgn kehadiran gol pertama mereka pade minit ke-18...
    pastu n9 terus disiplin....defend ok...
    sedangkan kelantan still tak settle down gugup...
    passing terus tak tepat....terutama daudsu...
    nak bagi indra sangkut....nak bagi indra sangkut...
    kalau kelantan dapat gol penyamaan semalam...
    keputusan mungkin berubah.....

    satu lagi bey...
    bakpe baru minit 60....
    ramai yang dah kluar stadium dah....
    sepatutnye...sorak ramai2....
    nyanyi ramai2...kasi semangat player...
    mungkin kelantan perlu ada satu group yang jadi leader korang punye sorakan...
    kalu selangor, SSFC akan lead penyokong punye sorakan.....

    berehhhhh !!!!!! =)

    ReplyDelete
  2. betul mu kate mal...nk cover balik lmbt sgt..aku rase minit ke 70 br ok emosi player..br ade serangan..xleh nk slahkan zamri jgk,player muda..

    pasal penyokong,aku mmg xpuas hati..yg tgl last minit tu la betul penyokong bola.yg keluar awl tu cume nk meramaikan je.pastu plak,dr pkul 5 dk sorak sorak.mcm dah menang.time main,kalah sorakan ke 20ribu lbh penyokong n9.ade ke.xde semangat lgsg.leader ssh mal.gendang bertalu,tp supporter xdop.

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan...aku pun nak komen gak sal nie...mmg game mlm tu hambar...mcm bukan final...x pernah lg aku tgk final cam tu...asal2 nak sokong kelantan tp at last aku sokong n9 coz bengang tgk cara diaorang main mlm tu..yg pasti ganu ttp di hati..ahaks...

    ReplyDelete
  4. tu la yg kiteorg frust sgt.kalu kaloh main sedak supo lawe selngor xpo.ni kalah main xsedak.penyokong maroh bkn sbb kaloh.

    ReplyDelete