Sunday, September 27, 2009

Am I dreaming?

Tadi pagi pergi bayar yuran konvo..memang keje last minit la..ke duit baru cukup..hehehe...bile lepas bayar yuran konvo tadi, macam tak caya plak nak g konvo yang mana jatuh pada hari sabtu ni..ye ke aku nak konvo ni..nak pergi cane keje takde lagi..yang lain dah siap beli kete lagi...

biarkan yang kat atas tu..janji aku dh dapat bayar yuran dan ini membolehkan aku pergi konvo..wakaka...pas bayar yuran konvo tadi, pergi plak bayar celcom brukband ni... yela, dh lebih sminggu modem CSL aku ni terburai tepi dinding tak dipelihara sebab kne block..heheh...

sekarang rumah aku dah sunyi sebab kesemua abang abang aku n adik aku dh balik ke tempat bermastautin masing..2 orang ke putrajaya, 2 orang ke pahang..dah jadi macam sedia kala..reset ke keadaan sebelum puasa n raya...tiap tiap pagi tinggal mak aku ngan aku je kat umah ni...sunyi je...

sedangkan 2 malam sebelum ni meriah gile gile...lagi meriah dari hari raya sebab malam semalam adik beradik aku pakat pakat buat barbeque...smalam plak buat stimbot...sejibik macam stimbot kat johnny's alamanda..penuh ngan benda benda yang separuh masak je perut aku semalam sebab tak sabar sabar nak makan tanpa tunggu masak dulu....lapar ke...padahal petang semalam dah pergi makan kat kedai mee musa kat tanjung mas..semua adik beradik lelaki aku pergi... dilanyaknye kancil aku ngan 5 orang...nasib baik aku sorang je kecik...

so, kembali kepada mimpi tadi, mimpi pasal konvo tu... plan aku nk gerak dari umah ke gambang hari khamis...stay kat umah abang aku yang kat gebeng tu la nanti...then abang aku yang kat putrajaya tu turun ke kuantan..

same same berdoa perjalanan aku selamat..

"InsyaAllah Selamat"

1 comment: