Tuesday, August 4, 2009

Blog rayban


disini aku nk bgtau yg satu blog rayban telah tertubuh pada hari ini. blog ini telah diusahakan aku semalam selepas aku pulang dr kuar minum bersama rakan niaga crocs aku, zaed. turut bersama adalah jero, mat nik, apih n aime. tp aime aku sempat borak kejap je sebab aku n jero kne pergi minum kt tempat lain dengan azim koe n due. begitula keadaan ku sejak 2 menjak ni. dalam 1 malam adela 2 3 tempat aku ziarah n minum sambil borak2.

sebelum ni zaed telah tawarkan kat aku untuk menjual specs rayban ni tp aku telah menolak sebab aku ingin tumpukan dulu pada blog crocs aku ni..then sambil minum2 kat kdai bistro 28 kat jalan bayam, zaed telah menawarkan sekali lg pada aku untuk jual rayban ni...aku pn telah mengambil keputusan untuk bersetuju untuk membuka blog rayban ni...maka tertubuhla blog rayban aku ni...

tgh2 bincang2 psl specs ni, koe telah msj kat jero n mengajak aku n jero peg ke tempat die, kat satu kedai pelayan kat berek 12...hehehe...maka aku telah meletakkan rm2 kat ats meja sebagai bayaran kepada milo panas yg telah aku hirup smbl borak2 td..jero tidak meletakkan wang sebab die xorder minum pape pn...katanye br lepas minum td...

maka aku telah peg kat tempat koe dan minum air lagi..kali ni air tea o beng...:)...order dgn pelayan yg agak manis mukenye...borak2 dgn member2 yg ade sambil gelakkan koe yg sumat itu...

tepat pkul 12 tgh malam kiteorg pn pulang...sesampai je di rumah,terus aku mengadap laptop yg aku telah tinggalkan td tanpa terkatup pn power die...internet pn still connect...ape lg aku terus create satu lg blog bisnes aku, blog rayban aku ni sampaila pkul 1.30 pg...dh ngantuk makanye aku masuk tdo selepas say gudnyte to her..:)

so,kalau ade pape kelapangan sila la melawat blog baru aku tu...
http://raybanspecs.blogspot.com
klu x pn,klik je atas gmbr rayban kat sbelah kiri tu,kat bawah gmbr crocs tu k..

.:tq:.

No comments:

Post a Comment