Tuesday, August 18, 2009

AFK for 4 days

Away from keyboard selama 4 hari telah membuatkan beberapa insan tercari-cari diri ku ini. mane taknye sebelum ni aku selalu je ade kat depan laptop ni on9 je 24 jam.tibe-tibe je aku menghilang selama 4 hari.awalnye aku tak bagitau ke mana aku pergi.jadi sekarang aku nk wat confession and nk reveal the true story ckit.

selama 4 hari aku telah berada di penang, di universiti sains malaysia sempena majlis konvokesyen Nur Syahirah.jangan tanya siapa Nur Syahirah ni(mestila someone yang sangat special sampaikan aku sanggup pergi ke penang sebab die kan).so,ni la rahsia yang aku nk reveal.hahaha.jangan marah ek kepada sesiapa yang berkenaan.Nur Syahirah menerima Ijazah Sains serta Pendidikan (Kimia) pada petang Jumaat 14/08/09.

aku pergi penang dengan bas pada pagi khamis 13/08/09,bas Budaya.dalam perjalanan kat grik ade satu kete terbabas betul2 hadapan bas yang aku naik.driver bas aku turun dan melakukan usaha menyelamat memandangkan tak ada orang lagi yang datang.mengeluarkan mangsa bagi memastikan keadaan selamat.ada 5 orang semua dalam kete terbabit.dieorg tumpang bas aku untuk pergi ke hospital.dalam perjalanan sempatla aku bertanya serba sedikit.dieorg dari Machang menuju ke Tg. Malim sebab anak die konvo.UPSI tak silap aku.setahu aku anak die konvo keesokan harinye.kesian dieorg.tp nasib baik tak ada kemalangan jiwa.

kat sane aku tinggal kat umah kawan aku, amir haris yang bekerja kat Intel Technology.ribuan terima kasih kepada beliau kerana banyak membantu aku sepanjang aku kat sane dan menyediakan kenderaan untuk aku.terima kasih jgk kat cik Belle sebab bagi aku gune kete die.tgkla sendiri gmbr kat bawah ni untuk tatapan ek.

berjalan nk amik skrol


inila Nur Syahirah

no komen.


makan time


inila amir haris n cik belle

No comments:

Post a Comment