Thursday, July 30, 2009

Fantasy Premier League

bile sampai mase EPL nk start season br tahun ni, teringat aku pada zaman pengajian dulu..wlupn br tahun ni hbs belajar tp rase mcm dh lame dh tgl zaman universiti...yela, xkeje kn lg...asyik duk umah je...mane xrase lamenye....

EPL ni mengingatkan aku pada kawan2 sekuliah ku....yang kuar bersama tgk bola larut malam, yg main bola bersama petang2 di padang tandus ump....ble sampai je season baru EPL, seorang dr kami akan create 1 liga dlm fantasy.premierleague tu...biasanye orang itu adalah Abdal yg mane penyokong setia Chelsea....credit to Abdal...

ble dh semua ke merata tempat untuk bekerja ni ssh jgkla nk main benda ni...kne sebarkan nombor kod liga tu...aku telah create 1 league atas nama BEE khas untuk kuliah aku dulu...jd tujuan aku menulis blog ni adalah salah satu cara untuk aku menyebarkan league yg aku telah create td kepada rakan2 semua...

sesiapa yg telah ade pasukan mase musim lepas tu mintak2 la update team korg...bnyk player yg telah dibeli dan bertukar pasukan...

no kod league BEE adalah
632373-137292....
jd cpt2la mendaftar masuk k...kite tgk sape yg dapat menerajui league ini.....
seperti yg semua tahu,season br EPL akan start pada 15hb Aug ni....

No comments:

Post a Comment