Sunday, May 1, 2011

Selamat Hari Pekerja!!

dah bukan hari buruh tau...hari pekerja...hari buruh maknanye pekerja buruh je yang menyambutnye...tapi kalau ikutkan kerja aku skang ni pun dah macam buruh jugak rasanye....

Alhamdulillah hari pekerja ni jatuh pada hari ahad jadi akan diforwardkan keesokkan harinye la...so dapat cuti straight 3 hari...boleh amik peluang ni pergi jalan jalan mahupun balik kampung kan...tapi aku tak amik mane satu dari tadi pun...just lepak kat rumah je....orang rumah kurang sihat katenye....cadang nak berhoneymoon kat kuantan...cancel je la...hehe...alasan....

so, weekend ni berjalan seperti weekend biasa jela....pagi pagi pergi pasar pagi untuk beli stok lauk untuk seminggu...haha...jimat mase dan jimat duit kalau buat macam tu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails