Friday, January 15, 2010

Selamat Pagi

pagi lagi ke ni,eh dh tengahari la..:) ngeh ngeh..



macam biasa, pagi pagi disarap dengan teknologi terkini..first benda dibuat on laptop...harta kesayangan aku ni compaq..3G celcom Malaysia menjadi connection profile..then mozilla...

benda pertama nk buat menyelongkar seluruh malaysia ni...ape yang terjadi..nak mengupdatekan diri dengan keadaan semasa..aku suke bace akhbar maya di pagi hari..aku selalu bukak metro online..banyak berita berita terbaru dapat diserap..selain itu facebook lah...ape lagi kan...check jugak emel kot kot ade orang panggil suh pergi menjadi kuli ke kan..hehe..

pada petang ni dijangka pada pukul 3pm akan terjadi gerhana matahari..kalau ade kelapangan, berada la di kawasan lapang..lihat la gerhana dan fikirla sejenak kebesaran Dia..jagan tengok sebut wow je..sebutla Allahuakbar..gerhana ni berlaku sebab bumi berputar pada paksinya..dan sape yang menyediakan paksinye?Dia yang maha Esa..

InsyaAllah sy pun akan berada same menyaksikannye...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails