Monday, January 18, 2010

Desa Saujana

semalam dah janji dengan she nk kuar date..kekekee...destinasi adalah ke Desa Saujana, dekat Putrajaya kot...dulu abang aku duduk Presint 9 tapi die dah beli rumah kat Desa Saujana tu..cantik rumah die..ade 4 bilik..harga pun berpatutan berbanding dengan harga rumah kat Selangor ni...nak letk gambar rumah abang aku tpi tak terambil pulak gambar umah die...

sebelum pergi rumah abang aku, kami singgah jap kat Alamanda..she tak pernah pergi jadi bawakla die kenalkan Alamanda..kami beli Dunkin Donut untuk anak anak sedara nanti...kat Alamnda terserempak kawan aku kat UMP,sekelas..sepul bersama she die...borak borak depan butik Nike..

kemudian gerak ke rumah abang aku...kebetulan abang aku ni seorang ejen Prudential Takaful, aku suruhla she masuk dengan abang aku..bimbang kalau jadi pape kat die nanti kan..tinggal di negeri orang ni...RM130 je sebulan..banyak benefit..nanti bile aku dah keje, aku pun akan masuk jugak...

lepas sembahyang asar kat rumah abang aku, kami gerak pula ke Shah Alam...paklah,abe and Suli berada di SACC Mall dan ingin berjumpa dengan dieorang memandangkan dah lama kat sini tapi belum jumpa lagi..

dah dekat maghrib baru ketemu dieorang...jalan jalan bersama kejap tapi aku terpaksa pulang memandangkan jauh nak balik gombak...janji nak jumpa lagi lain kali...

tak kenal jalan balik ke Gombak, main ikut je signboard so banyak kena tol...huhu...




No comments:

Post a Comment