Tuesday, December 22, 2009

Nak Terbang Macam Mane Kan


F-5E use for tactical mission. Malaysia have more than 16 units so the losses of the engines does not affected at all.( source: Bernama ) so can steal another la.hikhik.


Ingin jugak bersuara pasal isu panas di kaca televisyen sekarang. melayan Buletin Utama tadi, keluar pasal isu enjin jet tu.

macam mane jet tu nak terbang kan kalau enjinnye tak ada.kalaula ade terjadi kecemasan yang memerlukan jet tu, ape akan jadi kan. berkaitan dengan keselamatan negara semua tu.aku sebagai rakyat jelata je.hanya tahu apa apa yang terjadi melalui media massa je.ape yang sebenarnye yang terjadi ek.nak jugak tahu.hebat betul orang yang mencuri tu.dapat lepas semua kawalan keselamatan untuk hantar enjin tu ke luar negara.besar woo enjin tu.lagi hebat dari mat rempit yang mencuri motorsikal ni.

3 comments:

  1. mesti "orang besar" terlibat... kalau tak camno boleh enjin tu hilang begitu sahaja... ingat chipsmore ke>>

    ReplyDelete
  2. alaaa.. msti ade org dlm terlibatnyew.. mustahil enjin berat gitu ley senang2 jew angkut kluar kan.. bknnyew ade doraeamon yg tlg..

    ReplyDelete
  3. tu la...bkn enjin kete ke motor ni,,enjin jet tuuuu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails