Sunday, August 23, 2009

semakin perlahan

tengahari td pergi basuh kete sebab dh xnmpk mcm rupe kete dh sang kancil aku tuh..pergi ngn anak sedara aku yg umo 5 tahun..mase tengah tunggu kete siap dibasuh aku tengok kat kete2 yang lalu lalang tuh...nape aku rase macam kete2 tuh semakin perlahan...motor2 si rempit pn xnampak garang je...ke sebab puasa...sume jadi nampak macam dalam cite matrix....ke aku yang dh xlarat nk tgk dengan laju...ai,perlahan je jalan....

pergi bazar ramadhan kat stadium Sultan Muhammad ke iv...nampak perlahan jugak...orang ramai xlaju membeli...awal puasa kot...aku pergi beli kebab je...yang paling best..kebab uddin..beli 3 daging 2 ayam...1 daging bg kat she...she dtg dgn kawan die...mase sibuk membeli tuh ujan lebat datang...maka berjalanla aku dalam ujan lebat ke kete...dahla kete br basuh td...berujan la plak...rase macam rugi je peg basuh kete td...macam buang camtu je RM8 dr dompet ni...
huhu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails