Tuesday, June 23, 2009

aduhai.

Photobucketsakit sungguh hati ini bile terpaksa menyepikan diri dari dunia internet sebab celcom bradband aku kne potong...hahahaha....tu la, sape suh xkeje...kan dh xdapat main tenet dah..blog pn dah xterupdate dah...huhu...

kawan-kawan yg aku selalu berhubung ngan internet pn mcm dah terputus hubungan dah...sedih jgk...

sepanjang aku terputus hubungan internet ni,bnyk jgk benda yang aku buat....bg mengisi mase kan...aku main futsal,main badminton,ronda2 kota bharu yg skang mmg dh up dh skang...hehehe...ade jgk aku ngan kawan aku iwe merancang membuka perniagaan...perniagaan ape tu nnt klu jadi la aku bgtau k...perancangan perniagaan tu tersekat sbb mslh hartanah...

dlm pada aku buat semua tu,aku pelajari beberapa benda...seperti dalam perniagaan, jika ingin berjumpe dgn seseorg yg berkaitan perlu la pakaian kemas ckit..aku ni mmgla ske sgt pakai selekeh...jd pandangan org pada aku pn same la ngan pakaian aku...bg aku, pakaian xmain peranan sangat pn...yang penting keje yang kite buat selesai dan menjadi...
penampilan tu dh jd no 2....

sshnye nk berniaga klu xde pengalaman....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails